Regulamin

 

REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zamówień w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.grevit.pl 

Sprzedającym jest:

Firma Mateusz Witoszek Grevit z siedzibą przy ulicy Gen. Sikorskiego 19, 43-211 Piasek, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zarejestrowana pod numerem NIP – 6381686350, REGON – 243026400, zwana zamiennie „Usługodawcą”

Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:

tel: 664-344-248 lub 603-582-260
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

1.    Mateusz Witoszek Grevit jest firma zajmujaca się sprzedaża dekoracji nagrobnych oraz wykonujaca prace porzadkowe na grobach. Sprzedaż dekoracji oraz zamawianie usług odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.grevit.pl, przez telefon 664-344-248 lub za pośrednictwem poczty e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2.    Wykonanie usługi oraz dostawa zakupionej dekoracji odbywa się bezpośrednio na wskazany przez klienta nagrobek, znajdujacy się w obrębie miejscowości, powiatów wymienionych na stronie www.grevit.pl 

3.    Opis i zdjęcia sa własnoscia firmy Mateusz Witoszek Grevit

4.    Wszystkie przedstawione na stronie www.grevit.pl ceny sa w polskich złotych i nie zawieraja podatku VAT gdyż płatnik (Mateusz Witoszek Grevit) jest zwolniony podmiotowo z jego płacenia. 

5.    Podana cena jest całkowita cena produktu lub usługi. W sytuacji kiedy wartość zamówienia nie przekroczy 40 zł, doliczana jest kwota 20 zł stanowiaca zwrot kosztów dojazdu do danego nagrobka. 

6.    Firma Grevit zapewnia wykonanie usługi w określonym przez klienta terminie, w przypadku braku określenia terminu wykonania usługi, prace zostaja wykonane w przeciagu 2 dni roboczych.

7.    W przypadku niezrealizowania usługi z winy klienta (wskazanie złego adresu, podanie złych danych nagrobka, nagrobek który już nie istnieje) Grevit zastrzega sobie prawo do obciażenia klienta kosztami dojazdu w wysokości 20 zł niezależnie od odległości nagrobka od siedziby firmy.

8.    Grevit zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi jeżeli:
- nagrobek znajduje się poza obszarem działalności firmy Grevit;
- stan lub wielkość nagrobka rażaco odbiega od opisu podanego przez klienta.
- w przypadku braku płatności;

9.    W przypadku niezrealizowania usługi przez firmę Grevit klient ma prawo do żadania zadośćuczynienia stanowiacego równowartość zamówienia, np. zwrot pieniędzy, wykonanie usługi w innym terminie, złożenie innego zamówienia, zwrot części pieniędzy itd... 

10.   Zmian w zamówieniu można dokonywać do dnia poprzedzajacego wykonanie usługi.

11.   Informacja o zrealizowaniu usługi przekazywana jest na adres e-mail klienta w postaci dokumentacji fotograficznej, dwóch zdjęć przed usługa i dwóch po wykonaniu usługi. Zdjęcia wykonywane sposób umożliwiajacy zobaczenie lewego boku nagrobka oraz prawego w kolejnym zdjęciu.  

 

Regulamin promocji "Mycie grobu za 1 zł" 


1.    Promocja dotyczy osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z usług firmy Grevit.

2.    Promocja polega na jednorazowym umyciu, wskazanego przez klienta, nagrobka przez firmę Grevit a koszt takiej usługi wynosi 1zł. 

3.    Celem promocji jest przekonanie klientów do korzystania z takiej formy opieki nad grobami oraz firmy Grevit jako tej, która świadczy usługi w sposób uczciwy, sumienny i terminowy.

4.    Klient w żaden sposób nie jest zobowiazany do kontynuowania współpracy z firma Grevit a całkowity koszt wykonania usługi promocyjnej zawsze wynosi 1 zł, oznacza to że w wypadku braku kontynuowania współpracy nie zostanie naliczona żadna dodatkowa opłata. 

5.    Klient, który zdecyduje się podjać dalsza współpracę w przyszłości posługiwać się będzie cennikiem usług dostępnym na stronie.

6.    Promocja obejmuje tylko usługę sprzatania i mycia nagrobka wraz z jego obejściem, wszelkie dodatkowe produkty i ozdoby dodane do promocyjnego zamówienia płatne sa zgodnie z cennikiem. 

7.    Promocja obejmuje tylko nagrobki pojedyncze oraz podwójne z wyłaczeniem grobowców rodzinnych oraz mogił zbiorowych. 

8.    Po skorzystaniu z promocji klientowi naliczone zostaje (-70) pkt promocyjnych. Oznacza to, że podczas składania (ewentualnych) kolejnych zamówień klient zgodnie z promocja "Punkty" otrzymywał będzie punkty promocyjne (1 pkt za każde 10 zł zamówienia), które dodawane będa do jego konta. Z powodu ujemnego salda punktowego klient nie będzie mógł korzystać z promocyjnych "produktów za punkty" do momentu aż zgromadzi dodatnia wartość punktowa, w ilości odpowiadajacej danemu produktowi lub usłudze promocyjnej. Oznacza to, że Klient obecny zbiera punkty promocyjne na swoje konto i po uzbieraniu odpowiedniej ilości może skorzystać z darmowego mycia nagrobka a klient nowy otrzymuje mycie nagrobka za 1 zł na poczatku współpracy jednak rozpoczyna współpracę z ujemnym saldem konta punktowego. Powoduje to, że klient nowy chcac skorzystać z kolejnych darmowych usług lub produktów będzie musiał najpierw pozbyć się ujemnego salda by zaczać zbierać punkty wymienne na usługi lub produkty.

9. Wykonywanie promocyjnych usług za 1 zł odbywa się w ustalone dni a klient może się zapisać na jedna z podanych dat. Dostępne daty to:

8 styczeń 2016 r.
6 luty 2016 r.
5 marzec 2016 r.
9 kwiecień 2016 r.

7 maj 2016 r.
11 czerwiec 2016 r. 

10.    Firma Grevit zastrzega sobie prawo do wykonania części promocyjnych usług dzień wcześniej lub 2 dni później w sytuacji dużego zainteresowania promocja. Klient, którego usługa zostanie przeniesiona zostanie o tym poinformowany przed wykonaniem usługi. 

11.    Zdjęcia z wykonanych usług zostana dostarczone w dzień wykonania prac do godziny 23:59. 

Copyright © Grevit.pl 2012 
All rights reserved. Kopiowanie lub rozpowszechnianie treści bez zgody właściciela zabronione.

Design and coded by SOLVET